VAROITUS! Lue ensin Paholaisten osa 58, jos vahingossa päädyit tänne ensin!

PAM. Taikapöly räjähti.

Olen päättänyt siirtää Taikapölyn uudelle koneelle, mutten jaksa ihan joka ikistä simiä luoda sinne. Vanha kone saattaa kuolla minä hetkenä hyvänsä, joten minä viisaana varaudun jo etukäteen + en jaksa pelata hitaammalla koneella, kun on nopeampi tarjolla. Räjähdys olisi joka tapauksessa tullut, mutta tähän juonen kohtaan se sopi parhaiten.

Minä en halua yksin päättää, ketkä säästyvät, joten siksi annan teille lukijoille mahdollisuuden vaikuttaa asiaan. Varmaan monella on suosikkisimejä, jotka haluaisitte säästyväksi. Säästän eniten toivottuja simejä. Juonen kannalta tosin jotkut kuolevat/selviävät automaattisesti, mutta saatan tehdä asiat toisin, jos monet haluavat niin tapahtuvan.

Olen koonnut jokaisesta perheestä kuvakollaasin talouden simeistä, jotta teidän ei tarvitse vanhoja osia selailla selvittääksenne henkilöiden nimiä. Jokainen lukija saa luetella tämän kirjoituksen kommentteihin 10 simiä, jotka haluaisi pelastaa. Toivomisaikaa on kaksi viikkoa eli 1.7.-15.7.

Perhekollaasit:
n4gIAXA.png

DhaAE8A.png

M5PuuK6.png

JtSHuYo.png

hlODGEN.png

hskNbNM.png

jZIgTJG.png

wpeHadS.png

gTlaQLW.png

Minä: Taikapöly räjähtää.
Isi: Eikös siitä lähde aikamoinen möly?

Äänestäkää siis ja pelastakaa suosikkinne!